X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
درباره همه ی آدمها2015

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

درباره همه ی آدمها2015

ا

i413141_11.gif (242×58)

ون کسی که هم نفسم شد دست آخر قفسم شد

مگر توعاشق زارم نبودی ---- مگرتویارودلدارم نبودی

تورنجاندی مرا با بد زبانی----- بگو آخر چرانامهربانی 

مگرباتو چه کردم سنگ خارا ---- چنین بشکسته خواهی قلب مارا 

کلامت نیش مار است ای نگارم------ چه می شدگربدی باغ بهارم 

اگر گویی سخنها بی کنایه ------ دگرشعری نگویم پرگلایه

سرایم من زعشق و خوشزبانی----- زخوبیهای تو ای یار جانی

i413141_11.gif (242×58) 

 

i413141_11.gif (242×58)

مردرویایی کسیه که

حتی وقتی مثل سگ وگربه به جون هم افتادین،

شب نذاره ازبغلش  جم بخوری،

بگه آشتی نکردیماااااا

ولی من بی توخوابم نمیبره.

i413141_11.gif (242×58)

پسری که دوست داشته باشه تنتوعریان نمیکنه.

پسری که دوست داشته باشه لباس عروس تنت میکنه.

i413141_11.gif (242×58)

نه از رومم، نه از زنگم

همان بیــرنگ بیــرنگم...

بیا بگشای

در بگشــــای

دلتنگـــــــــــــــم

i413141_11.gif (242×58)

بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره

انتظار تو کشیدم تا که برگردی دوباره

 در غروب رفتنت ، لحظه هایم را شکستم

زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم

پشت شیشه روز و شب ، دل به بارون می سپارم

من برای گریه هام ، چشمه ها رو کم می یارم

انتظار با تو بودن منو از پا درمیاره

ترس از این دارم که بی تو ، تا ابد چشام بباره

i413141_11.gif (242×58)

تمام شعرهایم بوی تو را میدهند

می گویند فراموشش کن

اما نمیدانند

تو در جانم ریشه کرده ای

انگار باید جان دهم

i413141_11.gif (242×58)

 

می بخشم کسانی را که هرچه خواستند بامن ، 

بادلم و با احساسم کردند  

و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند  

اما از آنها سپاسگذارم که یادم دادند: 

چطور زندگی کردن را  

حتی اگر بهترین ها را از دست بدهم  

این زندگیست که بهترینهای دیگر را برایم میسازد  

یادم دادند: 

آنرا یخواهم که به التمـــاس آلوده نباشد ... 

حتی زندگی  

پروردگـــارا  

به من بیاموز در طول عمرم 

آهی نکشم برای کسانیکه دلـــم را شکستند

i413141_11.gif (242×58)

این روزها یکرنگ که باشی چشمشان را میزنی . . .

خسته می شوند از رنگ تکراریت،

این روزها دوره ی رنگین کمان هاست...!!!

کاش از اول میدونستم بازیچه ام

احمق بودم خودم رو یکدونه تو فرض میکردم!

 

i413141_11.gif (242×58)

حــــــســـ ــخـــوـبــــیـہ بـــہ خـــوבتــــ مــیـآے و مے بینے بـــہ کـــسے

کـــہ رهَـــآ تـــ کـــرבهـــ ، بـــב جـــوریے بهتـــ ظـلمـــکـــرבهــ ،

בیگـِــہ نـَــہ

نـــیازے בآرے و نـَــہ احســـاســـے ...

وَلـَــــے اوـטּ از بـــے تو بـــوבטּ مـــیمیـــره ..

i413141_11.gif (242×58)



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 7732

تاریخ انتشار: پنج شنبه 12 دی 1392 ساعت: 21:1

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n